REKLAMA
Znaleziono 106 wyników
UNIQLO Wars Sawa Junior zostanie zamknięte. Przejdzie modernizację przestrzeniartykuł
Pokaż artykuł
UNIQLO Wars Sawa Junior zostanie zamknięte. Przejdzie modernizację przestrzeni
Znana, globalna marka UNIQLO ogłosiła plany przekształcenia swojego sklepu pop-up w Warszawie w stałą, pełnowymiarową lokalizację. Sklep usytuowany w Wars Sawa Junior zwiększy powierzchnię z 800 do około 1420 metrów kwadratowych. Zaoferuje nowym i stałym klientom wzbogacone doświadczenie zakupowe.
Archicom i Echo Investment rozpoczynają budowę Modern Mokotów [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Archicom i Echo Investment rozpoczynają budowę Modern Mokotów [WIZUALIZACJE]
W dotychczas typowo biurowym krajobrazie pomiędzy ulicami Wołoską, Domaniewską i Postępu w Warszawie wkrótce pojawi się wyjątkowa zabudowa mieszkaniowa, płynnie przeplatającą się z ogólnodostępnymi terenami zielonymi i usługami. Archicom, należący do Grupy Echo Investment, startuje z realizacją miastotwórczej inwestycji typu "destination", która zmieni dawny biznesowy kompleks z betonowym parkingiem w tętniący życiem wielofunkcyjny kwartał z nową placówką edukacyjną w pobliżu.
Nadchodzi czas zmian w centrach handlowych w Polsce [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Nadchodzi czas zmian w centrach handlowych w Polsce [RAPORT]
Około 30 proc. spośród przeanalizowanych przez Colliers obiektów handlowych powstało ponad 20 lat temu i zlokalizowanych jest głównie w aglomeracjach i dużych miastach – wynika z najnowszego raportu firmy „Drugie życie jest możliwe. Przebudowy centrów handlowych”. Autorzy prezentują w nim trendy 4RE (Refurbishment, Rebranding, Relaunch, Recommercialisation), według których ewoluują centra handlowe w Polsce, wskazują potencjalne strategie dla właścicieli, a także opisują przykłady ich realizacji.
Warszawa przyciąga luksusowe marki [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Warszawa przyciąga luksusowe marki [RAPORT]
Kluczowe czynniki przyciągające marki luksusowe do Europy Środkowo-Wschodniej to wzrost lokalnego poziomu zamożności, dążenie klientów do zachodniego standardu życia oraz potencjał turystyczny miast – tak wynika z nowego raportu Colliers pt. „Luxury Retail Brands in CEE-6”,
Potrzeba lokalności kształtuje rynek handlowy w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Potrzeba lokalności kształtuje rynek handlowy w Polsce
Po oddaniu ponad 319 tys. mkw. GLA powierzchni, całkowita podaż w sektorze centrów handlowych na koniec 2022 roku wyniosła ponad 12,7 mln mkw. GLA, a nasycenie powierzchnią osiągnęło 327 mkw. na 1 000 mieszkańców. Rok 2022 zapamiętany zostanie jako rok licznych wyzwań dla branży handlowej. Wojna w Ukrainie, wzrost cen surowców oraz wysoka inflacja miały znaczący wpływ na zmniejszenie wydatków Polaków na zakupy oraz usługi, a co za tym idzie, również na kondycję firm handlowych. Z drugiej jednak strony wielu deweloperów oraz sieci handlowe sprostało tym wyzwaniom i z sukcesem dostosowało się do nowych warunków.
Rumuńsko-belgijski inwestor kupił działkę w Warszawie. Co na niej wybuduje?artykuł
Pokaż artykuł
Rumuńsko-belgijski inwestor kupił działkę w Warszawie. Co na niej wybuduje?
Kolejny zagraniczny inwestor wchodzi do Warszawy. Tym razem jest to rumuńsko-belgijski deweloper, który na realizację swojej pierwszej inwestycji w Polsce wybrał warszawski Mokotów.
REKLAMA